Längesedan

Nu var det några veckor sedan jag skrev sist, mkt har hänt och allt går jag inte in på.
Har träffat massa vänner, jobbat några dagar extra i köket på Haket och mestadels har jag jobbat på en restaurang här i Växjö. Att jag skulle gå tillbaka till restaurang trodde jag inte fanns på kartan men jäklarns så roligt det är, det passar mig som handen i handsken! Mkt att göra och träffar samtidigt mkt folk, fullt ös! Nu jobbar jag bara luncher men ändå :-) 
 
Vi har hunnit med att vara en sväng på Orust, Simme (Gustavs bror) har köpt hus och flyttade ner under kristihimelsfärdshelgen. Strålande sol och galet varmt hela helgen, tog sommarens första dopp :-)
 
Min fina snälla mamma kom helgen efter med sin tonårsvän Ulla och en jäkla massa saker vi inte fick med oss i flytten ner från Umeå. Det blev massa mys och massa shopping :-)
 
 

 

 
 
 
 
 
 

Kommentera här: